Маршрут с. Осмолода – оз. Росохан

Автор маршруту: Віктор Худяк – гірський рятувальник, начальник Осмолодського ГПРП, 0977537424

Довжина маршруту 13 км.

Маршрут маркований чорним кольором.

Час переходу 4 год.

Вертикальний підйом 410 м.

Початок маршруту КПП. Далі  через місток р. Молода до стендів зі схемою маршрутів. Потрібний нам маршрут промаркований чорно-білим маркером, по ньому весь час і рухаємось. Спочатку йдемо лісовою дорогою, через 5 кілометрів від Осмолоди зустрічаємо стрілку-вказівник “болото Мшана”. Приблизно через пів години підходимо до лісництва Мшана, а за ним до підходимо до наступного стенду на розвилці, де вказано напрямки руху: поворот наліво – жовте маркування – на г.Молоду; направо – чорне маркування – на оз. Росохан і хр. Аршиця. Рухаємось далі по лісовій дорозі, проходимо повз болото “Верхнє” до закинутого гуртожитку. Перед мостом повертаємо праворуч і рухаємося вгору по дорозі з переходом на стежку. Зі стежки знов повертаємося на дорогу і продовжуємо рух вгору за маркуванням. Доходимо до озера.

Далі можна продовжувати свою подорож на хребет Аршиця. Повертатися за тим же маршрутом за маркуванням.