Маршрут с. Осмолода – г. Грофа (1748 м)

Автор маршруту: Віктор Худяк – гірський рятувальник, начальник Осмолодського ГПРП, (тел.0977537424)

Довжина маршруту – 11 км

Час переходу (підйому) – 4 год.

Маркований зеленим кольором

Вертикальний підйом – 1040 м

Початок маршруту: КПП при виході з с. Осмолода. Переходимо міст через р. Молода, на розвилці повертаємо праворуч і рухаємось 2 км в західному напрямку долиною р. Молода. Перетнувши металічний місток на розвилці ідемо ліворуч, вздовж  потоку Котелець. Переходимо його вбрід або по залишках зруйнованого моста і далі рухаємось ще 2 км грунтовою дорогою, яка плавно переходить в стежку. Стежкою, минувши місце сходу лавини, переходимо кладкою на ліву сторону від потоку і рухаємо до наступної кладки. Ще раз перетнувши потік, потрапляємо в ландшафтний заказник «Грофа», про що нас інформує відповідний щит. Переходимо на правий схил і серпантином рухаємось до полонина Плісце на якій знаходиться туристичний притулок. Біля притулку є джерело, в якому необхідно поповнити запас питної води, так як далі немає джерел.

Далі від будиночка рухаємось вверх полонини і доходимо до місця з’єднання маршрутів зеленого і червоного. Повертаємо праворуч і чіткою стежкою рухаємось вгору, минаємо межу лісу.

По кам’яних розсипах і осередками жерепу (сосни альпійської) прямуємо до вершини. Повертатися по тому ж маршруту. Або по червоному маршруту зійти в сідловину між Конем і Грофою до туристичного притулку. Далі – через став Грофецький в долину річки Молода. Долиною річки по ґрунтовій дорозі – до с. Осмолоди.