Маршрут с. Осмолода – г.Молода

Автор маршруту: Віктор Худяк – гірський рятувальник, начальник Осмолодського ГПРП, 0977537424

Довжина маршруту 15 км.

Маршрут маркований жовтим кольором.

Час переходу 5,5 год.

Вертикальний підйом 1010 м.

Початок маршруту: КПП при виході з с. Осмолода. Переходимо міст через р. Молода, на розвилці повертаємо праворуч. Рухаємося 2 км по дорозі вздовж р. Молода. На розвилці розміщена схема маршрутів, в тому схема та напрямок маршруту на г. Молода. Повертаємо праворуч. На відстані 1 км дорога перетинає р. Молода. Рухаючись далі – зліва видно куполи церкви – тут розміщений монастир. На шляху – лісництво Мшана. (ця ділянка маршруту і для озера Росохан) Поблизу лісництва – інформаційний щит зі схемою маршрутів. Далі рухатися прямо через міст через р. Мшана.

Пройшовши 2 км минаємо гуртожиток лісорубів. Через 800 доходимо до місця, де з’єднуються маршрути на г.Молоду (жовте маркування) та Східно-Карпатський Туристичний Шлях (червоне маркування). Продовжуємо рух дорогою 1,5 км. З дороги повертаємо праворуч, де видно руїни туристичного притулку. Згідно маркування по трелювальній дорозі піднімаємося вгору, яка веде до вирубок. Приблизно через два км виходимо на розлогу вирубку. По ній рухаємося праворуч до межі лісу. По лісі доходимо до траверсної стежки (райштока). Траверсуємо схил Молодої в південно-західному напрямку приблизно 15 хв. Вийшовши на гребінь схилу, повертаємо праворуч. Доходимо до межі лісу і зарослі альпійської сосни. В цьому місці бачимо викладений кам’яний тур, висотою близько 1,5м. Далі по прочищеній стежці рухаємося до вершини. До с. Осмолода повертаємося шляхом підйому.